Adele 21

Adeles nye album 21 er en sikker vinder hvis du spørger mig. Så jeg håber på, at kunne få albummet i min samling meget snart.
Albummets første single (Rolling In The Deep) har spillet uafbrudt i radioen, men det er heldigvis ikke det eneste nummer på pladen, der er værd at høre. Numre som Someone Like You (albummets anden single), He Won’t Go og min favorit: Set Fire To the Rain, er bestemt også nogle sange der kan anbefales. 

Som lidt ekstra info kan jeg fortælle, at Adele har været med til at skrive stort set alle sangene på albummet! 
Albummet er et break-up album, så alle sangene handler om hendes ekskæreste!
Ligesom hendes første album er det navngivet efter hendes alder!

Skriv en kommentar

Filed under Adele, Inspiration, Musik, Nyhed

Skriv et svar

