En tur til Odense by

Shortsene er fra Only, T-shirten er fra Selected Femme, sandalerne er fra Friis & Co., solbrillerne er fra Gina Tricot og negelakken er fra Essie.  

Det her er bare et lille udkast, af de ting  jeg købte, da jeg var i Odense by. Som jeg har nævnt i Gotta love Them Boys! indlægget, var jeg et smut inde i Joe & The Juice, prøvede en juice med appelsin og hyldeblomst, det kan helt klart anbefales. : ) Samt en tunacado! Mmmh… Så godt! På det her tidspunkt havde jeg ikke så meget energi tilbage, så flotte fyre og frisk juice er mit råd, hvis du mangler et energibust. : )

Skriv en kommentar

Filed under Big Cities, Gode råd, Inspiration, Joe & The Juice, Mode, Nyhed

Skriv et svar

