Gotta Love Them Boys!!

Er der noget jeg nyder, når jeg er ude og shoppe (bortset fra al tøjet?), ja så er det skam fyrene! Og hvis man skal finde de lækreste fyre, så bliver man desværre nødt til at tage til storbyerne. I’m soooo sorry guys who live in the not-so-big-cities! Så sent som i går så jeg den mest nuttede og of course lækre ekspedient, it was in “Joe & The Juice” that I saw this (do I really have to say very attractive) guy! Selv min mor (og på trods af at hun er min mor, er hun den perfekte shoppe buddy!) syntes han var super attractive! WAY TO GO MOM!

Så efter ALT for lidt søvn, besluttede jeg mig for at skrive lidt om de her fyre, men det vil altså bare tage alt for lang tid at skrive om dem allesammen. Så kom jeg til at kigge på min computers baggrund, som Francisco Lachowski pryder. Love is in the air! Og da det er lang tid siden jeg har blogget, syntes jeg det var et perfekt comeback!

Lidt info om Francisco Lachowski:

  • Født den 11. aug. 1992
  • Er en brasiliansk model!
  • Startede sin karriere i 2008
  • Han vandt en model konkurrence
  • Fik en kontrakt hos Ford Models
  • Han er super lækker!

 

 

Skriv en kommentar

Filed under Boys!!, Francisco Lachowski, Joe & The Juice, Mmmh

Skriv et svar

