Hej Verden!!

Jeg har altid beundret andre bloggere for deres kreative og smukke sider. Så da jeg skulle til at lave min egen blog, var det næsten nervepirrende, men som jeg altid har fået fortalt, så skal man jo begynde et eller andet sted.

Om mig:

  • Astrid Lee
  • Født i 1994
  • Går på STX
  • Fra Midtjylland

Da jeg kom på idéen med at lave en blog, var det for at skrive om ting jeg selv går og mangler i min hverdag, altså måder at sætte håret op på og tøj jeg godt kan lide. Så indtil videre kommer jeg nok til at skrive om alt mulig forskelligt.

Skriv en kommentar

Filed under Blogger, Inspiration, Midtjylland, Nyhed, Tanker

Skriv et svar

