Nik og Jay – Gi’ Mig Dine Tanker

Så er musikvideoen til Nik & Jays nye single “Gi’ Mig Dine Tanker”  udkommet. Super fed video!!

“Gi’ Mig Dine Tanker” musikvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=Lo5ukOoHZVI&feature=channel_video_title

Som nævnt før har jeg aldrig anset mig selv for at være den helt store fan, men jeg må da sige at det har ændret sig. Deres nyeste album Engle eller Dæmoner er helt klart værd at købe. Noget af det der er anderledes ved dette album (udover musikkens dybde), er at de har udgivet nogle engelske sange.
Og personligt synes jeg de mestrer dem ret godt!

Hvis i er interesseret i mere Nik & Jay, kan i besøge deres blog her: http://www.demonsorangels.com/

Skriv en kommentar

Filed under Boys!!, Inspiration, Musik, Nik & Jay, Nyhed, Tanker, Video

Skriv et svar

