Rock Under Broen

I må undskylde, at det er så lang tid siden, jeg har blogget. Men jeg har brugt min tid på at læse op, på de prøver og eksamner jeg skal op i. Der er har dog også været plads til lidt morskab, blandt andet var jeg til RUB (Rock Under Broen). Dejlig tur, mødte nogle fantastiske mennesker. Min veninde M og jeg startede hjemme ved hende, med noget morgenmad og hygge.
Vi var derovre omkring kl halv 12, hvor vi satte os ude foran og så på de mange mennesker der gik forbi. (Det er faktisk sjovere end det lyder🙂 ) Og så omkring kl 15.20 skulle Alphabeat komme på, så vi skyndte os ind og fyrede den af. Super fed koncert!

Da de var færdige skyndte vi os over til den lille scene hvor De Eneste To spillede, vi kom endda helt op foran : )
Endnu en god oplevelse, bortset fra en ældre dame, der besteme sig for at stå og slingre så meget, at hun hældte kaffe udover mig.
Heldigvis! var det ikke varmt og jeg fik det kun på mine ben, men hvor blev vi da sure!

Düné på den anden side var ikke så fed en oplevelse, vi var begge lidt skuffet. Jeg er ikke en kæmpe Düné fan, men jeg kan da godt lide noget af det musik de har lavet.
Det mest underholdende var dog Ole Bjørn! Han ved da lige hvordan man fyrer den af !! HA!

Efter Düné ventede vi på at Nik & Jay kom på, vi endte endda helt oppe foran,  lige midt for scenen (Så meget i midten, som vi nu kunne komme). Jeg har altid hørt Nik & Jay, men jeg har aldrig været den helt store fan. Så jeg var da lidt spændt på at se dem, specielt da jeg ikke har været til koncert med dem før (hvilket min veninde ikke rigtig kunne fatte). Og jeg må da sige, at det var den fedeste optræden til RUB i år! Mens vi stod og ventede, fandt vi ud af at musikvideoen til deres nye single “Gi’ Mig Dine Tanker”  ville blive filmet til RUB!!
Så det bliver da sjovt at se om man lige er kommet med, men samtidigt frygter jeg det også, for jeg tror da nok, jeg lignede noget der var løgn!! Den skulle forresten komme ud i slutningen af juni, mener jeg.

Dagen efter tog jeg meget modvillig op i fitness centeret for at træne, gudskelov for at jeg næsten aldrig har tømmermænd!!

Skriv en kommentar

Filed under Musik, Nik & Jay

Skriv et svar

