Min Sommers Top 10 Sange…

I øjeblikket er jeg i sommerhus på Sjælland, og en stor del af tiden går med at høre en masse dejlig musik. Så jeg ville da lige give min top 10 for denne sommer.

Min sommers top 10:
  1. Burhan G – Sommerregn
  2. Nik & Jay – Moonlight
  3. Medina – For Altid
  4. The Kills – Sour Cherry
  5. The Chemical Brothers – Galvanize
  6. Eivør Palsdottir – Undo Your Mind
  7. Aion Clarke – I’m On One RMX
  8. Jamie Woon – Wayfaring Stranger
  9. Alex Clare – When Doves Cry
  10. Selena Gomez – Love You Like A Love Song

Skriv en kommentar

Filed under Burhan G, Ikke kategoriseret, Jamie Woon, Medina, Mmmh, Musik, Nik & Jay

Skriv et svar

