Arrgh!!

Mens jeg skrev mit sidste indlæg, spurgte min far, om jeg ikke lige kunne gå med min hund Targo eller Targo Malaco som jeg kalder ham. I LOVE THAT DOG!! Og ligesom den sætning er skrevet, så prutter han fandme!! Hold kæft det stinker!! Typisk at han gør det, lige i det han kommer ind på mit værelse. : (

Nuurh!! Elsker dog stadig min VovVov :-*

Nå, for så egentlig at komme tilbage til det jeg ville fortælle, så blev far ved at skynde på mig. Da mørke skyer begyndte at komme tættere på. Ummh… Paraply? Anyone!? Anyway, jeg fik skrevet mit indlæg færdigt, og så var det tid til at gå med VovVov.

Størstedelen af turen gik fint, men så kom jeg til at gå ind i en hvid sommerfugl (åhh åhhh). Da jeg gerne vil have en tattoo når jeg bliver 18, er jeg begyndt at undersøge forskellige motiver osv. Og det sidste motiv jeg har kigget på er en sommerfugl, så jeg lavede noget research på den. Da jeg gerne vil have, at det motiv jeg ender med at få, skal repræsentere nogle betemte ting.

Og det gør sommerfuglen… Nå, men jeg læste et sted, at i nogle kulturer mente man, at hvide sommerfugle indeholder en sjæl!! UPS!! Det vil faktisk sige, jeg har sparket til en sjæl!! Jeg håber virkelig at det ikke passer!!

Gåturen fortsatte og der skete ikke noget, før på tilbagevejen. Jeg begyndte, så småt at kunne høre regndråberne ramme bladene på træerne. Og så lige pludselig, var der et eller andet der bed mig i skulderen! Som ren refleks klaskede jeg den væk, men der var flere på min trøje. Det var ildmyrer… Med vinger!! WHAT A NIGHTMARE!!

I ren panik løb jeg resten af vejen hjem, og som om jeg ikke havde været uheldig nok, var jeg lige ved at løbe ind i en hvid sommerfugl… igen!! meeen jeg lavede et fint lille stunt og vupti!! Så var man forbi den.

Og da jeg endelig kom hjem, gjorde bidet mega ondt, og hele den ene side af min nakke, var fuldstændig spændt og lidt hævet. Ligesom når man har hold i nakken. Øv altså!! Jeg skyndte mig så at undersøge om det kunne være farligt, og et sted stod der at i få tilfælde kunne man få en allergisk reaktion og dette kunne være dødeligt for mennesker!! JESUS CHRIST!!

Så Daddy-O ringede til lægen, og han sagde at der skulle mange bid til før det blev farligt, og at de spændinger jeg følte blot var en allergisk reaktion som er normal. Men jeg skulle tage noget Benadryl (én tablet), og så skulle smerten være væk efter 20 minutter.

 Og som i kan se har jeg taget min dosis : )

Jeg anser ikke mig selv for at være overtroisk, men for nogle måneder siden kom jeg til at smadre et spejl… Mon det har noget at gøre med dette? Ej vel? Nå, men så har man da også oplevet det. : D

Skriv en kommentar

Filed under Arrgh!!

Skriv et svar

